top of page

ביואנרגיה מבריאה

עודכן: 27 ביולי 2019


"ביו": החי, "אנרגיה": יכולת שינוי -

"ביואנרגיה": היכולת לחולל שינוי בחי


"ביואנרגיה" הוא שם הניתן לגישה וטכניקות המאפשרות לנו לחוש את האנרגיה הנמצאת בכל-חי ולרתום אותה לטובת ריפוי וצמיחה של עצמנו ושל הזולת. 


לחוש את הסמוי


לאדם יש יכולת לחוש את האנרגייה של החי בכל דבר, ובכל גודל, החל מתאי הגוף וכלה באנרגיית היקום כולו. יכולת זו נקראת: החושים העיליים ובעזרתם ניתן לקבל מידע ולטפל בגנטיקה, איברי ומערכות הגוף, במגורים, במערכות יחסים, בסביבה הקרובה והסביבה הרחוקה.


לראות את הקשר


לכל אדם יש רשת של קשרים בין הרוח, האישיות, הנשמה, החברה והיקום. רבים מאיתנו לא מודעים ליכולת פנטסטית שיש לכל אדם לחוש את הקשרים האלה ולהשפיע עליהם. הביואנרגיה מאבחנת ומטפלת בקשרים האלו, הגלויים והסמויים.


טכניקת העפעוף


בביואנרגיה משתמשים בטכניקת ה-עפעוף, שרירי עפעפיים הם שרירים עדינים מאוד, הם גם שרירים רצוניים וגם לא רצוניים. באמצעות התנסויות מעשיות רבות גילו חוקי הביואנרגיה, בעזרת שימוש מכוון של תנועת העפעפיים אשר מחברת את האדם אל תת-המודע שלו ואל החושים השישי והשביעי. אפשר לשאול שאלה בקול או במדיטציה ובאמצעות קריאת תנועת העפעפיים לדעת האם התשובה היא כן או לא. ניתן לקבל מידע נושאים גופניים, נפשיים רוחיים, ארציים, עיליים ועוד. עפעוף מאפשר קבלת אומדנים ומסירת טיפול באופן מדויק להפליא.


טכניקת ה-הולוגרמה


״הולוגרמה״ היא טכניקה מתקדמת בביואנרגיה: אנו פורשים את שתי ידינו בצורה מקבילה לפני הגוף ומבקשים מהתת מודע שלנו להפיק בבואה אנרגטית של נשוא הטיפול. בבואה זו היא השלכה שמוח המרפא יוצר ודרכה הוא מבצע את הטיפול. הבבואה יכולה להיות תא בגוף, איבר, מערכת, מימד נפשי, מערכת יחסים, קשר סביבתי ועוד רבים - למעשה, כל דבר שבהיר לנו במידה מספקת יכול להיות מוצג באמצעות ההולוגרמה, והיא כלי מהחזקים שיש למיקוד התודעה והאנרגייה המרפאה.


תקשור


ערוצי התקשור של הביואנרגיה מחברים אותנו למקורות ידע ובינה מרבדי קיום גבוהים. כל אדם המעוניין בכך יכול להתחבר אליהם, וליצור קשר עם מדריכים קוסמיים: לתקשר. אותם ניתן לשאול שאלות ולקבל תשובות, החל מדברים ספציפיים וגשמיים ועד לדברים מופשטים ורוחניים (הגדת עתידות אינה חלק מאופן התקשור הזה, אבל כן ניתן לקבל את ההשלכות של המצב מההווה אל מה שעלול להתרחש בעתיד).



ביואנרגיה מבריאה בשיטת יהל


טיפול


טיפול אישי נעשה בישיבה רגילה ופנים מול פנים. הטיפול משלב שיחה, דמיון מודרך ״הילד הפנימי״ ואבחון וטיפול ביואנרגטי. באמצעות השיחה ממקדים ומחדדים את הנושאים לטיפול ומדריכים את המטופל - זו איננה שיחה פסיכולוגית, אלא מיקוד התודעה של המטופל אל מרכיבי הסוגיה שהוא מעלה, נקודות החולשה ונקודות החוזקה.


המפגשים נעים בין חצי שעה לשעה וחצי, מספר המפגשים משתנה בהתאם למורכבות הטיפול ולרצון המטופל - נושאים נקודתיים פשוטים יושלמו מהר, נושאים מורכבים או כרוניים יימשכו יותר זמן. מקרים מורכבים מאוד יופנו לאימון אישי.


קריאה נוספת:


אימון אישי


ריפוי עצמי מודרך הוא שיעור פרטי לטיפול עצמי בו המדריך מנחה ומלמד את המתאמן כיצד לטפל בעצמו. באמצעות אימון אישי כזה אדם יכול ללמוד כיצד לרפא את עצמו והמקורבים אליו ולרכוש כלי שישמש אותו ביצירת חיים טובים ומשגשגים. במהלך האימון המתאמן מפתח ומחדד את האינטואיציה שלו, המדריך מביא את הידע והניסיון שלו והחווייה היא של מחקר וריפוי בחברותא. תדירות המפגשים מותאמת באופן אישי.


דרך זו היא עוצמתית במיוחד והדגימה שינויים גדולים פעמים רבות!


קריאה נוספת:


סדנאות, קורסים וחוגים


דרך הלימוד הכוללת למידת טכניקות הביואנרגיה ונקודות מבט שלה על האדם, לבין תרגול פרקטי על המשתתפים וגם על מטופלים מתנדבים. תוכנית הלימודים במרכז יהל כוללת קורסים, סדנאות וחוגים. בקורסים מפתחים יכולות חושיות ועל-חושיות, משכללים טכניקות ורוכשים תפיסות חדשות. במסגרת הסדנאות נרחיב ידע בנושאים ספציפיים, כמו גוף האדם, נפש-רגש, טפילים וכדומה. בחוגים מתאמנים על החומר הנלמד באמצעות עבודה קבוצתית על סוגיות אמיתיות, תוך הפרדה בין קבוצות אימון לבין קבוצות טיפול מקצועי.


דרך הלימוד מתחילה עם סדנאת היכרות יומית, בה נלמד להפעיל את החושים העיליים כדי לאבחן ולטפל לאיזון זרימת האנרגיה בתוכנו וביננו לאנשים בחיינו.


קריאה נוספת:



0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

למה טיפול בשיטת יהל?

הטיפול הוא לא במחלה אלא באדם, הוא מרתק והופך את הכאב או המחסום לחויית הארה וצמיחה. שיטת יהל ייחודית ביכולות הריפוי שלה, גם בעומק שאפשר להגיע וגם בהיקף ההוליסטי שהיא מטפלת בו, כל זאת בעדינות ובבטחה מלא

bottom of page