top of page

סדנת ביואנרגיה - רוויה אנרגטית בהינד עפעף

עודכן: 26 בינו׳ 2020



להתחבר את מקורות אנרגיה קוסמית, לאזן זרימת אנרגיה בינינו לבין האנשים בחיינו, לנטרל שאיבות אנרגיה ולהטעין אנרגיה בריאה, מרעננת ומצמיחה אצל כולם.


הסדנה מיועדת למחפשים להתפתח ולצמוח.

לאלו המעדיפים להרפא בכוחות עצמם, האוהבים ללמוד ולספוג מכל מי שאפשר כדי להבריא את עצמם ואת יקיריהם.

לאנשי מקצוע שמחפשים איך לשכלל את כלי העבודה שלהם, לדייק את הטיפול ולהעלות את החיוניות בקליניקה.



מה לומדים?


חישת אנרגיה בעפעוף

ראשית כל ולפני הכל, הטכניקה שהיא הבסיס לשיטה: העפעוף.

בעזרת הרפיית העפעפיים, עד כדי וויתור מלא על השליטה בהם, אנו מתחברים אל רטטי אנרגיית החיים של תאי הגוף והמוח, הביואנרגיה. השימוש בעפעפיים הוא משני טעמים: האחד, העפעפיים ממזגים את מערכת העצבים והשרירים הרצוניים והלא-רצוניים והמיומנות בוויתור על השליטה הרצונית בהם פותחת את חושי האנרגיה; והשני, שרירי העפעפיים הם הרגישים ביותר בגוף, ומיומנות טובה בשחרורם מביא לדיוק מרבי בתחושה ובאבחון האנרגטיים. 

הצעד הראשון, הוא לחוש את נוכחות השדה האנרגטי בעזרת העפעפיים ולחזק אותו.

אנרגיה במזון ובגדים

גם מזון מחליף אנרגיה. מזון טרי ובריא הוא בעל אנרגיה גבוהה, מזון מקולקל הוא בעל אנרגיה נמוכה. בגדים שונים הם בעלי יכולת העברה אנרגטית שונה. טכניקה פשוטה של תחושה אנרגטית חושפת איכות אנרגטית של מזון ובגדים, ובכך משפרת את תפקוד האנרגיה בקלות ואפקטיביות ואת תחושת הרעננות שלנו.


כן ולא

הצעד השני, הוא קבלת מידע על תפקודים אנרגטיים בגוף, במוח ובסביבה. התקשורת היא בעזרת שאלות המנוסחות עבור תשובות של "כן" או "לא", כאשר התשובה מתקבלת לפי אופן העפעוף. בשלב זה מתחילים להתאמן בקבלת מידע על-חושי מסוגים שונים: גוף, מוח, זולת, סביבה, ועוד.


אומדנים

הדיוק הוא בבסיס הריפוי האנרגטי, ולשם השגתו לומדים להגדיר ולמדוד אומדנים. טכניקה משוכללת של קבלת המידע "כן/לא" מאפשרת לתת ציון לתפקוד ספציפי, ובכך לחדד את תמונת המצב. ישנם שלשה סוגים עיקריים של אומדנים:

  • רמת תפקוד: 1 עד 10 - פירוק מזון, ספיגת חמצן, ניקוז משקעים נפשיים, וכדומה.

  • איזון תפקודי: 10 מיטבי - לחץ דם, ייצור הורמונים, הזדהות רגשית, וכדומה.


מילוי אנרגיה

אנרגיית החיים בתאים וברקמות היא דו-כיוונית: מה שאפשר לחוש אפשר גם להשפיע. אופן ההשפעה של ה-ביואנרגיה הוא בשחרור חסמים ופתיחת קולטנים לאנרגיה הקיימים במושא הטיפול. טיפול הנעשה באופן נכון תמיד מעורר ומרענן.



ולקינוח: חילופי אנרגיה


אחד מיסודות הריפוי האנרגטי והבריאות, הוא תחלופת אנרגיה בין אנשים ובין מקומות. כל החי מחליפים אנרגיה: נותנים ומקבלים. גורם נפוץ לחולשה בריאותית הוא חוסר איזון בחילופי אנרגיה. בקורס נלמד לאמוד איזוני חילוף אנרגיה וכיצד לטפל בהם. זהו אומדן קל ללמידה, ויחד עם זאת עצמתי מאוד ביכולותיו.


סדר היום


אורך הסדנה הוא שש שעות, כולל ארבעה שיעורים עם שלוש הפסקות: שני שעורי עפעוף, שעור על אנרגיה עצמית ושעור על האנרגיה של האחר. ההפסקות הן קצרה, ארוכה ועוד קצרה.


זהו סדר יום דחוס, בבקשה להקפיד על הזמנים!


כיבוד הבית הוא קל, המשתתפים צריכים להביא אתם מזון לארוחת צהריים.



קריאה נוספת

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סגולות הביואנרגיה

הופכת מכשול למקפצה בתוך המוח האנושי חבויות פקעות בינה מולדות, רובן רדומות. פקעות אלו אוצרות יכולות אדירות לתקשורת ולמידה, אבחון וטיפול - אלו הן החושים העיליים. ישנן טכניקות רבות לעוררות ושימוש בחושים

למה טיפול בשיטת יהל?

הטיפול הוא לא במחלה אלא באדם, הוא מרתק והופך את הכאב או המחסום לחויית הארה וצמיחה. שיטת יהל ייחודית ביכולות הריפוי שלה, גם בעומק שאפשר להגיע וגם בהיקף ההוליסטי שהיא מטפלת בו, כל זאת בעדינות ובבטחה מלא

bottom of page