top of page

סגולות הביואנרגיה

הופכת מכשול למקפצה


בתוך המוח האנושי חבויות פקעות בינה מולדות, רובן רדומות. פקעות אלו אוצרות יכולות אדירות לתקשורת ולמידה, אבחון וטיפול - אלו הן החושים העיליים. ישנן טכניקות רבות לעוררות ושימוש בחושים עיליים שונים. ביואנרגיה היא חדה מאוד, לפעמים עד כדי חוסר נוחות; אבל מדוייקת להפליא, חודרת לעומק ונוסקת לגובה.


עדינות, בטיחות וחופש פעולה


העדינות של הביואנרגיה מאפשרת חופש מחקרי וניסויי מוחלט. עקרון בסיסי הוא הקולטנות והפולטנות: כל דבר בתוך החי נוצר, זורם ונספג. בין האברים בגוף ובין חדרי הנפש, יש חילופי אנרגיה וחומר הפועלים בצורה של פולטנים מהמוסר לקולטנים של המקבל, וכל מה שהביואנרגיה עושה היא לאזן אותם. אין עומס יתר, או ריכוז יתר, של חומרים ואנרגיה ולכן לא יכול להיות כל סיכון! תכונה זו מאפשרת חופש מלא במחקר והטיפול ולכן התוצאות לעיתים מהממות...

דיוק


הדיוק הוא בלב ליבה של הביואנרגיה והכל תלוי בו. לעיתים מחטיאים בריפוי - זה הסימן שהבנת הכשל לא מלאה מספיק. ברגע שיודעים לתאר במדוייק ובמלאות את הסיבות המחלה - לקרוא למחלה בשמה - אז הריפוי מגיע כמו בקסם. לעתים יש צורך בשמירה על התהליך לאורך תקופה, עד שהכושר הבריאותי עולה ומסוגל להחזיק לבד; אבל הריפוי יכול להיות פלאי.

קריאת הנתיב מתוך האדם


תיקון עצמי הוא מרכיב יסודי בכל-חי. הגוף, הנפש והנשמה יודעים יותר מכולם מה מפריע וכיצד להסיר את ההפרעה. אין צורך לנתח לעומק האינסופי בכדי להבין היכן לתת תמיכה. לגוף, לנפש ולנשמה יש שדה מידע המנחה אותנו היכן לחפש ומה לעשות, אנו צריכים רק לפתוח את הראש לאפשרויות האמיתיות תוך הסטה הצידה של תפישות מוקדמות - חוויה ילדית, המדגימה כל פעם מחדש את היתרונות בתמימות.

אימות תובנות בשדה הריפוי


שדה הניסוי לאימות הממצאים הוא בריפוי מתוך גישה של הבראה מלאה וחיזוק מיטבי. החיפוש הוא אחר שורשי המחלה מחד והנתיב הרוחני הנכון להתחזקות מאידך. לעיתים אנו מובלים אל תובנות מפתיעות ומהממות, שהנכונות שלהן מודגמת בהעלמות התסמינים והצלחת הטיפול מסמנת שאנו בכוון הנכון. הביואנרגיה מביאה לתובנות חדשות והתפתחות רוחנית, ומאמתת אותן בריפוי והבראה.

לימוד קצר מאפשר ריפוי בחברותא


המדרגה הראשונה בלימוד הביואנרגיה היא קטנה ומאפשרת מייד יכולות פנטסטיות, בעזרתן ה״מטופל״ הופך פעיל בתהליך הריפוי, ויחד עם המדריך אפשר לצאת למסע מרתק של מחקר משותף. החיפוש הוא מיזוג של תחושה אינטואיטיבית יחד עם שיטתיות אבחונית והוא מתקיים מתוך דיאלוג בין המתרפא לבין המדריך. באופן זה כל נסיונו של המדריך מכוון במדוייק לצרכי המתרפא. (ראו עוד ב״למה ריפוי עצמי מודרך?״).

התקדמות מהירה ומרתקת


יכולת הריפוי מתפתחת עם השימוש. התמסרות מאיצה את ההתפתחות לקצבים מהירים מאוד - לפעמים מעתיקי נשימה ממש! התפישה הבריאותית יכולה להשתנות ממפגש למפגש, בן סשן למשנהו, עד כדי שבירת מוסכמות ושינוי בתפיסת עולם. כל מפגש מפתיע בפרט מידע מרתק חדש על בריאות ובריאה.

פיתוח חושים ובינה


תפישת המציאות בכלל, ותפישת המחלה בפרט, הן תולדה של תפקוד החושים. אימון בביואנרגיה מחדד ומפתח חושים כך שעם ההתקדמות אנו קולטים ומקבלים אמיתות יסודיות (אקסיומות) חדשות. אלו מרחיבות את אופקינו, מחזקות את השכל ומגמישות את הבינה. החיזוק בא לידי ביטוי ביצירתיות, פתיחות, אמון עצמי, מכלוליות (הוליסטיות), קישוריות, ניתוח ומיזוג, מידתיות (סקאלריות), זיהוי תבניות בין-מידתיות (פראקטליות) ועוד. כל אלו יכולים לשרת אותנו בתחומי חיים רבים.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

5 שלבים למילוי אנרגיית-חיים בעזרת עפעוף

בעבר, לפני שהכרתי את ה-ביואנרגיה, לפעמים הייתי מרגיש חסום או מעוכב ללא סיבה נראית לעין. נכון, החיים מעייפים, אבל תמיד הרגשתי שאמורה להיות לי יותר חיוניות, יותר קלילות. מאז שלמדתי את טכניקת העפעוף של ה

bottom of page