top of page

למה ביואנרגיה?

עודכן: 8 ביוני 2019



"ביואנרגיה" הוא שם שניתן לגישה וטכניקות המאפשרות לנו לחוש את האנרגיה הנמצאת בכל החי ולרתום אותה לטובת ריפוי וצמיחה, בתחילה לעצמנו ובהמשך לזולת.


טבעית ובטוחה


דבר ראשון ולפני הכל, ביואנרגיה היא טבעית ובטוחה לחלוטין עבור כל אדם בכל מצב. השדה האנרגטי מספר לנו את כל מה שצריך כדי להתחזק מחדש ולצמוח, תהליך הריפוי נעשה דרך השדה עצמו ורק במידה האפשרית לפי יכולת הקליטה והקיבולת האישית - זה לא עובד אחרת! הטכניקה מאפשרת רק להנחות את הגוף, הנפש והרוח כיצד לפעול, הריפוי בפועל נעשה על ידי מנגנוני תיקון עצמי טבעיים ולכן לא ניתן להעמיס מעבר למידה הניתנת להכלה ואין כל סכנה.


שקיפות


שדה הביואנרגיה מספר לנו הכל. החל מתפקוד התא וכלה ברוח האנושית, דרך הגוף, הנפש, מערכות היחסים, הסביבה ואפילו היקום. הוא מספר לנו על כל המעצורים והחסמים, הפצעים ואפילו על סדר הטיפול הנכון. תהליך הריפוי הוא דיאלוג מרתק ומלמד שבמהלכו מגלים עובדות סמויות (ומפתיעות!) על הסיבות לכשלים ועל אפשרויות להתגבר עליהם ולהתחזק. כל פגישת ריפוי היא שיעור גם עבור המתרפא וגם עבור המרפא.


חופש פעולה


הבטיחות והשקיפות מאפשרים חופש מלא לאבחן ולטפל. בעצם, כל מה שאפשר לקבל עליו מידע מדויק אז אפשר גם לטפל, אם בהדרגה או אם באבחה אחת. זה מאפשר לנסות הכל, עד ההצלחה או עד הגעה למבוי סתום (וגם את זה אפשר לאבחן).


הוליסטית


החופש המלא מאפשר לחבר גורמים מכל קצוות האדם ולהתבונן בו-זמנית גם בגורמים ספציפיים עמוקים וגם בתמונה המכלולית (ההוליסטית) הגדולה. זוהי זווית ראיה ייחודית שהוכיחה את עצמה כיעילה ביותר! חשיפת פרטים מדויקים וספציפיים תוך חיבור הפזל לתמונה כוללת ובהירה מחדדת מאוד את ההבנה כיצד לעזור, במה להתחיל ומהי המידה המיטבית העכשווית. בד-בבד, ניתן לקרוא מתוך השדה את תכנית הטיפול המיטבית למקרה.


רב-מימדית


מנקודת המבט של הביואנרגיה כל המחלות קשורות אחת לשנייה ואין הפרדה ביניהן. קריאת שדה הביואנרגיה היא מהירה מאוד ויחד עם יכולת האבחון המכלולית היא מאפשרת להתייחס למספר כשלים בריאותיים בבת-אחת. טיפול ביואנרגטי הוא בדרך כלל למספר נושאים בו-זמנית, בדיוק בגלל שריפוי יעיל צריך התייחסות לגורמים המשותפים העמוקים.


מותאמת אישית


קריאת השדה האנרגטי היא בו-במקום וספציפית לכל אדם, כך שהאבחון וגם הטיפול הם ספציפיים ומותאמים אישית. המטפל מביא אתו את הידע והניסיון שצבר מכל המטופלים עד כה ויחד עם זאת, הוא קורא את המצב העכשווי של המטופל ומתייחס לממצאים הנוכחיים. בכך הוא מתאים את עקרונות הריפוי אל דרך ההבראה הייחודית לכל מטופל.


התפתחות וצמיחה


המכלוליות וההתאמה האישית חושפות את הייחודיות הספציפית של כל אחד, באופן כזה שכשל בריאותי או מעצור התפתחותי מאובחנים בכל ממדי האדם, כולל הנפש והבינה. בכדי להשלים את תהליך הריפוי באופן מלא ולהשתחרר מהמחלה, המתרפא לומד להבין את שורשי המחלה וללמוד להרחיב את התפישה שלו. התהליך הוא לימודי תוך התפתחות עצמית.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

למה טיפול בשיטת יהל?

הטיפול הוא לא במחלה אלא באדם, הוא מרתק והופך את הכאב או המחסום לחויית הארה וצמיחה. שיטת יהל ייחודית ביכולות הריפוי שלה, גם בעומק שאפשר להגיע וגם בהיקף ההוליסטי שהיא מטפלת בו, כל זאת בעדינות ובבטחה מלא

bottom of page