top of page

עפעוף - טכניקת ריפוי פשוטה ועצמתית

עודכן: 8 ביוני 2019

עפעוף הוא טכניקה נלמדת לחידוד והפעלת החושים העיליים לריפוי וצמיחה אישית


מה עניין עפעוף לריפוי וצמיחה?


עפעוף הוא טכניקה לפיתוח האינטואיציה על-ידי שימוש בחושים העיליים שלנו. הוא פותח ערוץ תקשורת לקבלת מידע מתוך עצמנו, מסביבתנו ומהיקום כולו למסירת הנחיות הבראה בכל רבדי האדם: גוף, נפש, רוח, סביבה, יחסים ועוד. בעזרת העפעוף אנו נחשפים למידע במימדים שונים וברבדים שונים, בו-זמנית, בזמן-אמת ומגיעים לבהירות גבוהה על מצב התפקוד שלנו ועל נתיב ההתקדמות. העפעוף הוא מפתח-על להבנה ולהגשמה של ריפוי, צמיחה והתפתחות.


איך זה עובד?


עפעוף הוא הרפייה של שרירי העפעפיים עד לנקודה שבה הן משחוררות לגמרי. תוך כדי מדיטציה ספציפית למיקוד שאלות וקבלת תשובות, במצב של שחרור העפעפיים רוטטות בהתאם למידע המתקבל. עם התמקדות מודעת בשאלה או בהנחייה הבראתית מסויימת ו״שחרור״ העפעפיים, אנו עוקבים אחרי תבניות העפעוף ולומדים לפענח אותן.


שרירי העפעפיים הם מהרגישים ביותר ולכן מאפשרים דיוק גבוה בקבלת המידע ומסירת הטיפול. מערכת העצבים של העפעפיים היא רצונית ולא-רצונית גם-יחד, ושחרור רצוני על השליטה בהן מקשר בין תת-המודע לבין המודע. קשר זה מציף מידע על מצב קיים ועל אפשרויות שחרור חסמים ומעצורים.


למה טוב עפעוף?


עפעוף הוא עדין ביותר מצד אחד ועמוק ביותר מאידך ולכן הוא מאפשר הזדמנות חדשה לריפוי. אפשר דרך עפעוף לקבל מידע ולמסור טיפול לכל דבר ובכל קנה מידה, בתנאי שמושא הטיפול הוא ברור - בעצם, אבחון וטיפול בעפעוף הם שני צדדים של אותה מטבע ולכן כל דבר הניתן לאבחון גם ניתן לטיפול, הכל תלוי רק במידת הדיוק והיא עולה עם הניסיון.


עפעוף מאפשר אבחון וטיפול בחברותא, שזו דרך ריפוי וצמיחה עוצמתית ביותר. המדריך מביא איתו ידע רחב וניסיון רב, והלומד המתרפא מביא את התחושה הפנימית והספציפית לצרכים שלו. שיח משותף ויצירתי מביא לתוצאות המרחיקות לכת, ומשאירות ללומד הבנה וידע שאפשר להשתמש בתחומים נוספים ואנשים אחרים (משפחה, מקורבים וכדומה).


אימון קבוע בשחרור האפעפיים, תוך מיקוד בשאלות או בהנחיות הבראתיות מדויקות, משפר את האבחנה בין מה שאנו מרגישים מבפנים לבין מה שאנו קולטים מבחוץ. העפעוף מחזק את האינטואיצה וממקד אותה להנעת תהליכי ריפוי וצמיחה. דרך זו מתאימה גם לבעלי חושים עיליים פעילים הרוצים לחדד ולמקד אותם, וגם לאלו שרוצים לעורר את החושים העיליים ולהתחיל לעבוד איתם.


למי מתאים עפעוף ואיך לומדים?


טיפול בעפעוף ביואנרגיה מתאים גם למי שכלו כל הקיצים ולא מצא מזור בשום מקום אחר; וגם למי שהגיע לתובנה שריפוי אמיתי הוא בעצם ריפוי עצמי, שימוש במנגנונים הפנימיים לתיקון עצמי על-ידי דרבון עדין שלהם.


לימוד עפעוף ביואנרגיה מתאים למי שמבין שהבריאות היא בידינו. לעיתים צריך להתייעץ ולקבל עזרה ממומחים, אבל את עיקר העבודה אנחנו עושים בעצמנו. עפעוף מתאים גם למי שהגיע לתובנה שכל מחלה באשר היא, למעשה זה שעור שהגוף או הנפש דורשים מאתנו ללמוד ומעבר להצלחה יהיה השג גדול. עם לימוד העפעפוף אנחנו שותפים פעילים בריפוי העצמי והצמיחה האישית.


הטכניקה הבסיסית היא פשוטה למדי. מספיק פשוטה שעם קצת ראש פתוח ושיתוף פעולה, ניתן להספיק ללמוד אותה במפגש אחד ואף לראות איך היא עובדת. סדנה זו היא שער לעולם הביואנרגיה, שמוביל למספר נתיבים.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סגולות הביואנרגיה

הופכת מכשול למקפצה בתוך המוח האנושי חבויות פקעות בינה מולדות, רובן רדומות. פקעות אלו אוצרות יכולות אדירות לתקשורת ולמידה, אבחון וטיפול - אלו הן החושים העיליים. ישנן טכניקות רבות לעוררות ושימוש בחושים

למה טיפול בשיטת יהל?

הטיפול הוא לא במחלה אלא באדם, הוא מרתק והופך את הכאב או המחסום לחויית הארה וצמיחה. שיטת יהל ייחודית ביכולות הריפוי שלה, גם בעומק שאפשר להגיע וגם בהיקף ההוליסטי שהיא מטפלת בו, כל זאת בעדינות ובבטחה מלא

bottom of page