top of page

ריפוי מחלות כרוניות או קשות

עודכן: 8 ביוני 2019

מחלה קשה או כרונית היא מפחידה מעצם היעדר מזור. ריפוי פעיל מודרך בביואנרגיה מניע תהליך ריפוי מכלולי והופך את המחלה לתהליך צמיחה.


מחלה קשה היא כשל בריאותי - או אשכול כשלים - שיוצר אי-נוחות חריפה וגם מאיים על החיים עצמם, נגרמת ממספר גורמים במספר מערכות ומספר רבדים. מחלה כרונית היא כשל בריאותי מתמשך, חולשה שאופן החיזוק שלה הוא לא ידוע. בשני המקרים, יש צורך ביכולת לאיתור כל גורמי המחלה באשר הם, לאיבחון סדר הטיפול בהם ולטיפול במידה ובתדירות המיטביים.


הבריאות היא על-מורכבת (כאוטית) המכילה כמות תהליכים וקשרים תפקודיים רבים מספור; היא רב-רבדית (פראקטלית) עם קשרים תפקודיים תוך-רבדיים ובין-רבדיים; והיא מכלולית (הוליסטית) בעלת קשר הדוק ורציף בין הפנימיות שלנו והחיצוניות.


הניסיון לטפל באמצעים נקודתיים יכולה להחטיא את מכלול הכשלים ולהביא לטיפול תחזוקתי או תסמיני (סימפטומאלי), במקום טיפול שמוביל לריפוי. בעצם, הגדרת המחלה ככרונית או קשה מעידה על חוסר ידע או אמצעים להגיע אל שורשי הכשלים, שיכול כמובן להוביל לפחד.


ביואנרגיה בעלת יכולות מיוחדות לאבחון וטיפול במכלול הבריאות


גילוי הנסתר - גילוי מידע חבוי באופן מדוייק וללא סיכון, כולל אומדני חיוניות הבראה כוללת וגם תפקוד ריפוי נקודתי שנותנים אינדיקציות לגורמים לא מוכרים, או מוכרים-חלקית, שאוחזים בכשל ולא משחררים לריפוי. 

חיבור מכלולי - חשיפה של כל הקשרים בין הכשלים והחסמים שמפריעים לריפוי, כולל רבדים פנימיים עמוקים וגם חיצוניים וגבוהים; בגוף, במח, בנפש, בסביבה וביקום. הכל יכול להלקח בחשבון, כולל הלא-ידוע. 

דיוק נקודתי - מיפוי מדוייק של סדר הטיפול ותהליך הריפוי, כולל אומדן של יעילות הטיפול עד כה ומניית הגורמים החסרים לטיפול מיטבי. 

ריפוי עצמי - השתתפות פעילה בתהליך מבטיחה מידה מיטבית ופותחת את הגוף והנפש לשחרר את המחלה ולקבל את הבריאות. המטופל פעיל בתהליך, מקבל הדרכה ותרגילי בית במדיטציה.

שיתוף אישי - העבודה המשותפת מחברת את הניסיון והידע של המדריך, שחושף פרטים ומחדד את ההבנה, עם התחושות הפנימיות של המתרפא שמביא את הדיוק האינדיווידואלי. 


נוצרנו עם יכולת תיקון עצמי. העובדה שהמחלה גוברת עליו מרמזת על צורך לשנות ולשדרג את תפיסת המציאות העצמית, העולמית והבריאתית. ההבנה וההצלחה נמדדות בשיפורים ברורים ומדידים ברף הבריאות הניכרים לעין (ולמעבדה).



אימון אישי


תהליך ריפוי מיטבי דורש אבחון שוטף, טיפול רציף, סידור העדיפות בטיפול, הכללת כל גורמי המחלה והעיקר: התאמת אורח החיים. חיבור של כל המרכיבים האלו יחד מוביל לריפוי פעיל מודרך - שילוב של מפגשי עבודה בחברותא עם עבודה עצמית. ״המטופל״ הופך למתאמן וה״מטפל״ למאמן. מתכונת זו הוכיחה וממשיכה להוכיח עצמה כעצמתית ברמה מפתיעה! השילוב בין המומחיות של המאמן יחד עם האקטיביות של המתאמן מגיע לעומק הכשלים ומדייק בדרך הריפוי.


לימוד עפעוף ביואנרגיה הוא קל. כבר מהמפגש הראשון מגיעים ליכולת טיפול ניכרת, המתחזקת בתירגול היומי ומשתכללת בפגישות המשותפות. 

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סגולות הביואנרגיה

הופכת מכשול למקפצה בתוך המוח האנושי חבויות פקעות בינה מולדות, רובן רדומות. פקעות אלו אוצרות יכולות אדירות לתקשורת ולמידה, אבחון וטיפול - אלו הן החושים העיליים. ישנן טכניקות רבות לעוררות ושימוש בחושים

למה טיפול בשיטת יהל?

הטיפול הוא לא במחלה אלא באדם, הוא מרתק והופך את הכאב או המחסום לחויית הארה וצמיחה. שיטת יהל ייחודית ביכולות הריפוי שלה, גם בעומק שאפשר להגיע וגם בהיקף ההוליסטי שהיא מטפלת בו, כל זאת בעדינות ובבטחה מלא

bottom of page