top of page

איזון זרימת אנרגיית חיים

עודכן: 6 באוג׳ 2019


שדה הביואנרגיה האנושי

פעימת החיים מכילה גאות ושפל אנרגטיים. ישנם ימים, או אפילו שעות, בהם אנו מרגישים רוח גבית ו"הכל זורם" וזמנים אחרים שאנו מרגישים התנגדות ו"משהו חוסם". הרבה פעמים אנו מייחסים את זה לעבודה, או שעות שינה, או לחץ רגשי כזה או אחר – ישנו רובד נוסף, סמוי לרוב האנשים: זרימת אנרגיה קוסמית, או "מזג אוויר קוסמי".


המוח והרוח האנושית משפיעים ישירות על זרימת האנרגיה הקוסמית בתוכנו ובסביבתנו. אימון חושים עיליים לזרימה אנרגטית מאפשר לכוון ולווסת אותה ובכך להיטיב אותה. שגרת היום יכולה לשבש זרימה אנרגטית, אם מאנשים סביבנו, מחוויות רגשיות או אפילו מ״שינויי אקלים״ קוסמיים. כמו צחצוח שיניים וחוט דנטלי המנקים את הפה משאריות אוכל, כך ביכולתנו לנקות ״משקעים״ אנרגטיים ולהביא באופן מיידי רעננות וחיוניות כוללת.


מערכות יחסים מניעות אנרגיה בין אנשים. הורים וילדים, חברים, חברים לכתה, שותפים, עמיתים לעבודה – כולם נותנים ומקבלים אנרגיה. איזון מודע של זרימת אנרגיה במערכות יחסים קרובות משפר לאין ערוך את שגרת היום.


הורים לילדי גן מכירים את תנודות מזג הרוח של הקטנצ׳יקים יש ימים שחוזרים מהגן ב-היי ויש ימים שממש קשה... האמת התמימה של הפעוטות משרתת אותנו כאן בצורה נפלאה: יש קשר הדוק וישיר בין מצב רוחם לבין הזרימה האנרגטית ושטיפה אנרגטית להם ולכל המשפחה יכולה לסלק את העננה ולהפציע את השמש.

יחסי עבודה משמעותיים מאוד לבוגרים בינינו. אנו יכולים לעבוד בתחום שאנו רוצים אבל קורה הרבה שאנשים בעבודה יכולים... לאתגר מאוד. הבחירה להתפרנס ממה שאוהבים טומנת בחובה אתגרי רגשיים רבים ומכיוון שזרימת האנרגיה והתפקוד הרגשי משפיעים אחד על השני במידה רבה מאוד אז מיומנות באיזון זרימת אנרגיה יכול לעזור הרבה מאוד לתפקוד הרגשי.


זוגיות היא מכשיר ראשון במעלה לצמיחה אישית. חושי הזרימה האנרגטית עוזרים להחליק נקודות מגע כואבות ועוזרים לשמור על יכולת גבוהה להכלה. איזון זרימת האנרגיה מטהר את האווירה, מעניק כוחות ומקרב.

קבלת אנרגיה מיטבית ממלאת את המפרשים הרוחיים והנפשיים ומקילה בשחרור מעצורים. זיהוי נקודות השאיבה ומקורות הטעינה עוזרות רבות בשחרור משקלות ולקיחת תנופה. מפלס אנרגיה גבוה עם מחדד חושים עיליים שמאירים את נתיב הייעוד ומבהירים את ההליכה בו.


בריאות היא מערכת על-מורכבת, כמו מזג האוויר, אם לא יותר מורכבת. חושי הזרימה האנרגטית מתפתחים כמו כל כושר מנטלי ועם הזמן הם מתחדדים ומתרחבים ואנו מתוודעים לעוד תפקודים וסיבות. בדרך כלל, כבר בשלבים הראשונים אפשר להיחשף לידע וכלים לעזור לתהליכי ריפוי. מודעות לזרימה אנרגטית יחד עם היכולת לכוון אותה, יכולים להבהיר מצבים בריאותיים ולהשרות רוגע בזמן שקיים אתגר בריאותי. כך מחלה הופכת לשיעור של העצמה אישית.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סגולות הביואנרגיה

הופכת מכשול למקפצה בתוך המוח האנושי חבויות פקעות בינה מולדות, רובן רדומות. פקעות אלו אוצרות יכולות אדירות לתקשורת ולמידה, אבחון וטיפול - אלו הן החושים העיליים. ישנן טכניקות רבות לעוררות ושימוש בחושים

bottom of page