top of page

וויסות חילוף אנרגיה ורבדים סמויים

עודכן: 8 ביוני 2019

ביואנרגיה מאבחנת ומטפלת באיזון קבלה ונתינת אנרגיה שהינו מרכיב מרכזי בבריאות, שמשפיע על רבדי תפקוד פנימיים גופניים ואישיותיים גם-יחד. מודעות, תחושה וויסות מסירת וקבלת אנרגיה עם הזולת מאפשרים רף-בריאות גבוה של תפקודים סמויים, שאחראים על התחדשות והתרעננות.


במקרים רבים, מחלות גוף כרוניות הן תערובת של דלקות עיקשות שהפגה שלהן נמנעת בגלל חוסר וויסות אנרגיה. דוגמה קלאסית היא מחלות עיכול כרוניות, שמעבר לחולשה בהפגת דלקות ושיקום רקמות, מערכת זו "מזדהמת" באופן קבוע ממזון לא-מיטבי. רצוי מאוד לאנשים הסובלים מתסמונות כרוניות בעיכול, להקפיד על תזונה נכונה וטבעית בכדי להפחית התקפים ויחד עם זה רצוי לעבוד על החולשה האישיותית שמונעת וויסות אנרגטי הדרוש לריפוי העיכול. ביואנרגיה מאפשרת למידה קלה של טכניקות יומיומיות לשיחרור חסמים על וויסות אנרגיה ובכך מפנה את הדרך לריפוי, גם של מחלות כרוניות.


שילוב של ריפוי עצמי יומיומי יחד עם מפגשים שבועיים, מאפשר ריפוי גם במקרים "קשים" – למעשה, העבודה המשותפת היא מנוף רב-עצמה החל עבור ריפוי אבל גם (ובעיקר) לאימון חושים עיליים ופתיחת אופקים רוחיים. המחלה היא זרז לשיעור ואימון ביואנרגיה הוא דרך לימוד מהירה ומרתקת!

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סגולות הביואנרגיה

הופכת מכשול למקפצה בתוך המוח האנושי חבויות פקעות בינה מולדות, רובן רדומות. פקעות אלו אוצרות יכולות אדירות לתקשורת ולמידה, אבחון וטיפול - אלו הן החושים העיליים. ישנן טכניקות רבות לעוררות ושימוש בחושים

bottom of page