top of page

שטיפה ביואנרגטית יומית

עודכן: 29 בדצמ׳ 2018


בסביבה טהורה הזרימה האנרגטית בגוף וברוח יכולה הייתה להשאר נקייה ומיטבית, אבל החיים הם מטבעם משבשים ומלכלכים ולכן היא זקוקה לניקוי יומיומי. בשמיעה ראשונה זה יכול להתפס כעול, אבל מזווית ראיה אחרת אפשר לראות שזה טבע הבריאה ובעצם חלק מייעודנו על האדמה הוא להיות מנקים, של עצמנו ושל הסביבה שלנו.


בעולם הביואנרגיה, כל ״טיפול״ הוא מפגש לימוד והתפתחות, חוויית גילוי והתקדמות. עם פתיחת המודעות וחידוד החושים אז תמיד קולטים דברים חדשים. לכן ״טקס״ השטיפה הביואנרגטית היומית הוא תהליך תמידי של אימון, למידה והתפתחות.


בשטיפה אנו מתחילים בנושאים המוכרים, מחזקים את נקודות החולשה הידועות ומחזקים את הזרימה האנרגטית. מיום ליום אנו יכולים לראות או ״תקיעה״ של תפקוד שאנו עובדים עליו או התקדמות ואז אנו יכולים להעמיק סביבו ולראות מה חוסם אותו, ומתוך כך לחשוף קשר סמוי נוסף (!) ניתן גם לעקוב אחר ההתקדמות וכאשר מורגש הטיוב, אפשר להניח לתפקוד הספציפי ולעבור הלאה.


שגרת השטיפה היומית היא בעצם אינה שגרה, אלא מתנה של טיהור עצמי. תמיד – אבל תמיד! – אחרי שטיפה אני מרגיש רענן ומרוכז יותר, מלא באופטימיות ואור. בימים שאני ״מרוקן״ במיוחד והכל כבד ומתנגד אז אם אני אוזר כח ויושב לשטיפה אז תחושת ההקלה היא עצמתית מאוד.


שטיפה אנרגטית יומית אינה נחלתנו בלבד אלא גם של כל מי שבחיינו: משפחה, חברים וקולגות. את אותה שטיפה ניתן לעשות גם על הזולת ועל יחסי הגומלין האנרגטיים בינינו ובכך לשפר פלאים את האווירה והחוויה במערכות היחסים שלנו - תענוג מיוחד הוא לשטוף אנרגטית את הילדים החוזרים מהמסגרות ולראות במו-עינינו את העננה חולפת מפניהם והאור החוזר ובוקע מהם (!)


ניתן להתחיל עם שטיפה יומית מיד אחרי שעור ראשון או סדנה. טבעי שבתחילה השטיפות יהיו פשטניות או כלליות, אבל מיום ליום השטיפה תשכלל, במידה ובקצב הבריאים והמתאימים לכל אחד באופן אישי, וכך יכולה להיות התחלה נפלאה למסע מרתק של ריפוי וצמיחה.



0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סגולות הביואנרגיה

הופכת מכשול למקפצה בתוך המוח האנושי חבויות פקעות בינה מולדות, רובן רדומות. פקעות אלו אוצרות יכולות אדירות לתקשורת ולמידה, אבחון וטיפול - אלו הן החושים העיליים. ישנן טכניקות רבות לעוררות ושימוש בחושים

bottom of page