top of page

תקשור ביואנרגיה

עודכן: 23 באוג׳ 2018

במוח האדם חבויים החושים העיליים הקולטים את הבינה הקוסמית על כל גווניה. חושים אלו פעילים אצל כולם, ברמה זו או אחרת, אך הרוב לא מיומנים להפעלתם באופן רצוני. מוכרות תופעות רבות מאוד של תפיסה על-חושית: טלפון שמצלצל ולפני שמרימים אנחנו יודעים שמי שבצד השני הוא אדם שמזמן לא דיברנו אתו; טלפתיה בין אם לילדיה או בין תאומים; כל "תחושות הבטן" שאנו מסתמכים עליהן, לפעמים יותר ממה שאנו מוכנים להודות...


תקשור - זהו אופן קבלת מידע לא-ישיר מתוכנו ומהסביבה שלנו: הגופנית, הארצית, העולמית, היקומית וכן הלאה. למעשה, הנגישות למידע זה קיימת לכולם וזו בחירה אישית להתחבר אליו. המידע הקוסמי דומה לים: הוא רחב ידיים, מעבר לאופק, אנרגטי מאוד, עצמתי, בלתי ניתן לשליטה ולעתים מפחיד. מאידך, מי שלומד לשחות או לגלוש ולומד את הטבע של הים, יכול לחיות מהים, להתפרנס, להנות - למצוא אושר.

התקשור הוא כלי על-תחומי, מומחיות ייחודית לאבחון וטיפול הוליסטי הניתנת ליישום בכל נושא. המתקשר לומד את בינת הבריאות והבריאה ומנחה תהליכי תיקון ושיפור. בשלב הראשון אנו למדים על הבריאות שלנו ושל הסובבים אותנו, ועם התפתחות המיומנות אנו מיישמים את הידע והתובנות שלמדנו בתחומים נוספים. מטרתנו היא ללמוד את הבינה הקוסמית ולגלם אותה בחיים הארציים.

התקשור בביואנרגיה מבוסס על שאלות וקבלת תשובות "כן" או "לא"- כלומר, זה תפקידנו "לשבור את הראש" על השאלה ואז אנו מקבלים תשובה אם אנחנו בכוון או לא. לעתים זה יכול לתסכל, כיוון שאם השאלה לא מדויקת או שאנו לא חושבים על השאלה הנכונה אז אנו מקבלים תשובות לא מדויקות. מאידך, זוהי הדרך המובילה אותנו להתפתחות הרחבה והמעמיקה ביותר, כיוון שאנו נאלצים להצמיח את התובנות מתוכנו ובכך אנו ממצים אותן אותן באופן המיטבי.

התקשור בביואנרגיה נעשה באמצעות העפעפיים. העפעף הוא שריר עדין ביותר, רצוני ולא-רצוני בו-זמנית. השיעור הראשון בתקשור הוא איבוד שליטה באופן רצוני, פיתוח היכולת לקלוט ללא הפרעה, והעפעוף הוא בית-ספר נהדר לכך. דרך העפעוף אנו מקבלים את הסימנים לנוכחות האנרגיה שמסביבנו, הזרימה והעצמה שלה, האנרגיה שבתוכנו והאנרגיה שמעלנו; ודרך העפעוף, אנו משפיעים על זרימת האנרגיה ויוצרים תמורות אצלנו, בסביבה הקרובה אלינו והרחוקה ובכך משפרים את חיינו.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סגולות הביואנרגיה

הופכת מכשול למקפצה בתוך המוח האנושי חבויות פקעות בינה מולדות, רובן רדומות. פקעות אלו אוצרות יכולות אדירות לתקשורת ולמידה, אבחון וטיפול - אלו הן החושים העיליים. ישנן טכניקות רבות לעוררות ושימוש בחושים

bottom of page